重陽節歌謠內容介紹

重陽節歌謠一

菊花黃,黃種強;菊花香,黃種康;

九月九,飲菊酒,人共菊花醉重陽。

九月九,是重陽;放紙鷂,線愛長。

八月中秋哥送餅,九月重陽妹送鞋(仫佬族)

九月九風吹滿天哮。

重陽無雨一冬晴。

重陽節歌謠二

重陽節,又試話登高。究竟年年如是,有乜功勞?

雖則系如畫嘅秋山,游嚇亦好,做乜偏要嚮往重陽個日,至曉得風騷。

你話敢樣就可以避災,亦何不大早。點解你單身前往、又試剩落個的妻孥。

開講話一部通書,都唔睇得到老。況系個的區區陳跡,重駛乜咁心操。

既系你上日唔知,我亦唔怪得你去做。唉!慳嚇腳步,何苦去尋煩惱。

不若靜坐思量,想嚇邊一樣可圖。

重陽節歌謠三

九月九,個個都去登高,你睇個班嫩仔,走得氣嘈嘈。放起個只紙鷂在高處舞,扶漢聲聲(響弓聲),喚起個的懦夫,總系企在個處風頭,須要努力正好。

雖有聲威,可惜你未滿羽毛,怕只怕失足雲霄,個陣就遺恨萬古。咪估個條包索,可以把天箍,既替得個佬流災流難,邊處唔流到。唉!難把身世顧,只望得天憐憫,俾你有點功勞。

重陽節歌謠四

九月九,係重陽,登高人仔一雙雙。綠女紅男隨處咁盪,你睇扯旗山下幾多女嬌娘。係咯呢陣男女平權民氣漸長,好似黃花晚節,你話幾咁馨香,止怕落帽龍山,年年咁混賬。

可惜只知尋樂,不記得國破家亡,罷咯等我趁此良辰,便把民族高唱,萬望大家齊醒,快把革命提倡。個陣掃盡胡兒除盡魍魎。唉,須要細想,避災係咁樣,古雲匹夫有責,莫個自棄權強。